Down to content
  • TW1 Wall Tensar at Tyne Tunnel
  • Tensar TW1 Earth Retaining Wall
  • Tyne Tunnel Tensar TW1
  • Tensar Tyne Tunnel
  • Tensar Tyne Tunnel

PROBLEM

Južni prilazni put ulazne i izlazne rampe su sprovedene  u usecanju iskopanog materijala kroz muljevitog gline i šljunka na obali reke i poplavne ravnice. Važno je bilo minimizirati zauzimanje dostupnog zemljišta za smeštaj kroz radijus klizane ravni, tako blizu vertikalne zemlja za zadržavanje strukture do 8 metara visoke , koja je zahtevala nizak uticaj na okolinu i visoke estetski izgled.

REŠENJE

TensarTech TW1 Zemljani Potporni Sistem je korišćen za izgradnju dva potporna zida od armirane zemlje, od kojih je jedan 200m dug I jedan je od najdužih te vrste u Velikoj Britaniji.

OPIS PROJEKTA

£ 260m Novi Tyne Crossing projekt, kojim upravlja koncesionar TT2, gradi drugi tunel ispod rijeke Tyne, između Istočne Howdon i Jarrow, dopuniti postojeći tunel za vozila, pešački i ciklus tunel. Ovaj veliki projekt, koji će upravljati do 2037, je jedan od najvažnijih sobraćajno-infrastrukturnih projekata trenutno u izgradnji u Velikoj Britaniji. Osim novog tunela,za postojeći vozini tunel će opsežno biti obnovljen, a naplagtne stanice izgrađen na severnom ulazu i potpuno redizajnirane na  južnom ulazu i razmenu na ulazu u postojeće tunelu. Budući da ti ulazi predstavljaju vidljivi deo tunela nakon rezanja i pokrivene sekcije i uronjene cevi su završne, velika pažnja posvećena je u projektovanju, izgradnji i doradi. Bilo je važno da sarađuju s obližnjim stanovništvom čije su kuće graniče na južnom ulazu u izgradnji i ostaviti ih s kvalitetnom instalacije koja ima maksimalnu estetski okvire. Tensar International nagrađen dizajn i snabdevanje pod-ugovor za armirano tlo potpornih zidova.

"TensarTech rešenje odabrano je zato što se može koristiti lokalno zadobijen materijala (šljunak, nanosi itd) umesto skupih uvoznih agregata za zadržanu ispune", komentar višeg inženjera  Sebastien Richard od Bouygues TP. "To minimalizira zahteve prevoza, te koristi puno manje betona nego više konvencionalnih potpornih zidova, takođe se ostvaruje ušteda vremena I angažovane opreme." Projekt postiže izvrsne održive odrednice s atraktivnom završnom teksturom , završen u roku sastriktnim građevinskim rasporedima  i tesnim proračunima. Estetski, odvojeno lice modularni TW1 blokova, dolaze ovde sa dve verzije pigmenta kremena i kalaja, suva montaža, bez potrebe za malterom. Zbog toga i zbog nedostatka priprem  betona na gradilištu, vreme sušenja je eliminisano i struktura je odmah spreman za izgradnju kolovoza nad klizanom ravni.